Allt verkar lösa sig!

Det verkar verkligen som att allt löser sig. Vi har fått en lägenhet i Lund, flyttar den 1 januari.

Verkar finnas lite mer jobb på Uniflex Bemanning. Och ekonomin verkar lösa sig även om vi får betala någon dubbel hyra framöver.

Det enda som inte löst sig är mitt examensjobb, men jag får mer tid till att jobba och har även suttit tentavakt 2 ggr nu. Nästa gång blir på fredag. Gäller att man är riktig hård mot dem fuskande ungdomarna...

Förhoppningsvis kan stressen släppa lite nu, och kanske orkar man göra mycket mer nu. All energi har gått åt till att tänka på lägenheter och ekonomi.

Sitter och lyssnar lite på country musik, faktiskt rätt avslappnande, fast nu tycker jag i och för sig att hårdrock är avslappnande.

Imorgon blir det städning och vid 18 ska jag och Emma ut och äta med de närmaste i familjen. Ska fira mig, Emma och min morsa. Blir nog roligt, men förhoppningsvis kan det bli lagom med sprit. Ska ju jobba på söndag ;)

So long Humans

Kommentarer
Postat av: Emma

en stor sten föll =)

2008-12-05 @ 22:42:01
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tack för i går och grattis till lägenheten.

2008-12-07 @ 13:08:31
URL: http://www.project13.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0