Molnig dag

Sitter med en kopp kaffe och beundrar den gråa dagen, ska inte bli någon sol idag inte. Men runt nollstrecket blir det temperaturmässigt, skönt att det börjar stiga nu. Graderna alltså :)

Idag blir det lite fixande här hemma, samt en hel del plugg. Få se om jag kan lämna in något skrivet material till läraren idag.

Igår var jag och fixade nya glasögon, blev aningen dyrare än planerat men nu har jag 2 par i fortsättningen. Får helt enkelt jobba lite mer så man har råd att unna sig något mer nästa månad ;)

Stort tack till Emma, mina föräldrar och min syster som hjälpte mig med lite korkar i helgen. Får nästan bjuda på middag eller något annat trevligt för dem pengarna jag tjänade på den timmen! Har nu fått jobb 7 dagar denna månaden vilket är väldigt bra hos Uniflex för tillfället.

Är riktigt sugen på att skaffa bil, synd att man inte har råd. Men det kommer det med. Undrar vad min första bil blir för något! Några bra förslag? ;)

Åter till Kaffet och geologin :)

Ha en bra tisdag alla!






Kommentarer
Postat av: Emma

Du är värd glasögonen :) Kramar

2010-03-10 @ 10:24:06
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: cammie

=)

2010-03-11 @ 17:27:42
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0