Vilodag Allan

Skönt att vara hemma i Lund igen. Men har dragit på mig en förkylning eller något. Hände nog när man började slappna av efter allt som hände i helgen. Men det är bara att kurera sig. Tänker inte gå utanför dörren idag. Bara för att hämta posten, väntar ju nyheter från csn. Inga goda nyheter men ändå :)

Sitter och tittar på Xena - Krigarprinsessan, typ det enda som finns på tv nu om man bara har ett fåtal kanaler. Får skaffa fler sen när man har fast jobb och en inkomst som duger att leva på.

Det finns mycket jag vill göra här i mitt liv, och förhoppningsvis kan man snart börjar sätta alla sina stora planer i verket! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

vi får hålla tummarna att csn inte blir för mycket.. Puss

2009-03-27 @ 17:51:05
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Anna

Passa på och ligg till sängs och krya på dig,

Hoppas det inte blir allt för dåliga nyheter med posten.

Anna och Thomas

2009-03-28 @ 10:57:29
Postat av: Katta

Ja och ett av dina mål är att bo i samma stad som mig! ;) Hihi (A)

2009-03-28 @ 21:28:50
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0