Måndag morgon

Hostan ger inte med sig och rösten är ju aningen instabil. Får fan bli bra till på Fredag då jag ska opponera mot Bosse.
Kommer inte bege mig till skolan idag, får bli imorgon i så fall, tänker ägna dagen åt kurering och lite plugg här hemma.

Känner faktiskt ingen ångest över skolan, är mest motiverad, man ska bara bli frisk med sen jäklar.

Helgen har varit underbar, fick köra lite bil med. Älskar att köra bil och kommer köpa en så fort jag får råd. Och nej jag bryr mig inte så mycket om miljön. Antar att någon av er läsare var med i Earth Hour och släckte ned. Sånt trams, folk är väldigt naiva och tror att man är duktig att man visar att man kan släcka ner en timme. Resten av året då? En timme är en piss i havet och inte får den några politiker att tänka till heller. Ska dem också bara tänka på miljön en timme?

Ni som bor i storstad, titta er runt. Har ni kliniska rena gator eller är nedskräpning ett problem?  I Malmö och Lund är det ett problem och när folk inte ens bryr sig om miljön i sin hemstad (närmiljön) så kan man ju undrar hur någon kan vara naiv och tro att vi tänker på jordens klimat.

Och som geolog tror jag inte ett dugg på växthuseffekten. Jordens klimat har börjat att förändra sig för att det är dags helt enkelt. Det enda som kommer hända är att mänskligheten kommer att dö ut för vi har slutat att anpassa oss, vi tror att det är jorden som ska anpassa sig efter oss.

Lite provokativt denna förmiddag. Ha en fortsatt bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Emma

nu får du faktiskt sluta hosta =P Hihi Puss

2009-03-30 @ 18:02:56
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Katta

Usch att opponera e trist! =P Har vi gjort på två tjejers U-plan hehe...Krya på dig och SLUTA HOSTA! =P hehe



Kram

2009-04-01 @ 00:35:10
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Monica

Hejsan! Kikade in här lite, mkt bra skrivet, håller helt & hållet med!!! Hoppas hostan ger med sig =)

Hälsa Emma oxå....

2009-04-01 @ 13:46:13
URL: http://danielochmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0