Resultat

Så här kan det se ut efter en dag i SEM'en: Det ni ser är mineralkorn, det lite mörkgråa tror jag var kvarts och det ljusljusgråa var nog biotit om minnet inte brister. Det väldigt avlånga mellanmörkgråa kornet har jag inte identifierat än. Får ske någon dag framöver.

  Har ett antal sådana här bilder så inte lätt att komma ihåg vad som är vad på alla. Det finns nedskrivet i min hemliga pärm som ingen får se.
Hoppas ni gillar bilden. (klickbar om ni inte har glasögon) Framöver kommer det även komma med bilder från den vanliga mikroskoperingen.

Vi håller på att tvätta nu, drygt som fan. Ska ringa fastighetsägaren och be dem fixa en ny torktumlare. Kan ju inte vara meningen att dem tycker att vi ska behöva torktumla i 3 timmar för att tvätten ska bli någorlunda torr. Eller så tycker dem det, inte vet jag. Kan ju vara sadister eller något.

Några tankar på bloggens utseende? Något jag kan förbättra?

Nehe en kall öl ute på altanen nu hade ju inte varit dumt, ser riktigt varmt och skönt ut med sol och så. (Förtränger minusgraderna.)

Kommentarer
Postat av: Emma

nu ska vi snart ut i minusgraderna :P

2009-02-17 @ 11:57:43
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Hahah...

Ja du buddhism-svävade iväg där lite.

=)

2009-02-17 @ 14:30:32
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0