Plugg

Jaha, då sitter man med första kaffekoppen, kommer antagligen inte bli sista.
Igår var jag på hem och villa mässan i Malmö, mycket trevligt, för en stund önskade man att man inte hade en hyresrätt. Så man hade kunnat göra lite som man själv velat i lägenheten. Nåja var i alla fall mycket trevligt att umgås med familjen samt min faster.

Idag blir det plugg för hela slanten, har mattetenta den 31 mars och ligger aningen efter så blir till att råplugga sista veckorna. Och imorgon ska jag träffa min ena handledare för Exjobbet, det skall planeras och förhoppningsvis kan vi komma igång snart. Kan ju lugnt säga att jag är rätt sugen på att komma till Kiruna, saknar stället och igår när man såg bilder därifrån på melodifestivalen blev det mer påtagligt, trivdes där väldigt mycket.

På väg till Kebne

 

För er som inte vet vad mitt exjobb ska gå ut på så kommer jag titta på järnmalmen i Kiruna, skall leta efter ett speciellt mineral som bara verkar finnas i en typ av malmerna. Ska ta reda på om det stämmer och om man kan använda den informationen till något.

Kramar till er därute som betyder något, speciellt till Anna som är den ende som skriver kommentarer för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Emma

Är stolt över dig och du kommer klara exjobbet galant :) Du är duktig på det du gör :) Kram

2008-03-09 @ 09:28:31
URL: http://princessbetty.blogg.se
Postat av: Katta

Det låter intressant ditt Exjobb och det kommer gå bra! =) När man väl kommer igång så går det nog fort! =D Kram kram

2008-03-09 @ 13:47:53
URL: http://princessbetty.blogg.se
Postat av: Anna

Tackar för omnämnandet i din blogg. Ex-jobbet var jättekul att skriva tycker jag, dock lite jobbigt ibland, emn att få skriva om det man verkligen är intresserad av gör att man håller motivationen uppe. Kram

2008-03-09 @ 18:07:01
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0