Nu börjar det kännas bra!

Igår kunde man äntligen få igång den stationära datorn, fick i och för sig låna pengar av brorsan för det, men men nu funkar det i alla fall. Många tack brorsan!! Datorn både fungerar och är aningen snabbare nu, känns mycket bra, får hoppas moderkortet håller längre än ett år nu. När nu datorn är fixad kan jag äntligen sätta igång och bli klar med GIS-kursen, ska bli skönt att bli av med den, även om jag för tillfället prioriterar matten.

Lånade Matte D, E för gymnasiet igår så kanske man lyckas bättre med matten, för universitetsspråk i matematik är inget för mig har jag insett. Bara en massa rappakalja och x och y:n, helt värdelöst. Men jag hoppas jag klarar tentan om ca 2 veckor i alla fall.

Känner även att Exjobbet håller på att strukturera upp sig och allt känns bra med det, fast känner jag hade gärna satt igång med det på direkten. Så sugen att göra något annat än plugga nu.

Nehe dags att ta itu med travian, eh ja, jag har börjat med det igen, dock spelar jag numera med 2 andra som är väldigt aktiva så känns som att man kan ta det rätt lugnt. Blir aningen roligare när man inte har tidspressen på sig att sitta hela dagarna med det.

Alla därute får ha det så bra! Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är stolt över dig att du fick igång datorn =) Puss

2008-03-12 @ 15:49:24
URL: http://princessbetty.blogg.se
Postat av: Anna

Matte e inte min grej heller, läste upp till C på gymnasiet men inge mer nu, inge kul när det blir så abstrakt.

2008-03-12 @ 16:27:21
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Svärmor

Matte?? Är det nåt jag kan räkna me eller??...hihi

2008-03-12 @ 16:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0