En tröttsam måndag

Jaha, så mycket för belöningen igår. Kom hem från Mediamarkt och självklart var det inte kabeln mellan skärmen och datorn det var fel på. Efter lite felsökning kom jag fram till att moderkortet åter är paj. Det var inte ens 1 år gammalt. Typiskt, och inga pengar finns till ett nytt. Tur att man har den bärbara i alla fall.

Och måndagen började inte så bra heller, ångest för jobbet, plus att jag och Emma har beslutat om att ha ett uppehåll. Så fick säga hej då till henne med.
Jag älskar henne väldigt mycket men känner att jag har tappat bort mig själv, vem jag är. Har även tappat självförtroende i all kamp om att öka Emmas självförtroende. Jag måste nog hitta mig själv igen.

Måndagen kommer även att sluta i ångest då man inte har räknat någon matte. Men som tur är har ångesten för jobbet försvunnit och kanske kan tisdagen föra något gott med sig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbigt å hitta fokus när det är många tankar i huvudet. Hoppas allt löser sig mellan dig o Emma.

2008-03-03 @ 21:10:25
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0