Den första koppen kaffe..såå god!

Mmm då sitter man med en kopp kaffe igen, vägrar att sluta dricka det, ska man missbruka något så får det bli kaffe.
Idag blir det till att plugga, jobbade igår så blev inte mycket pluggande. Man känner sig alltid mindre motiverad till något efter att jobbat en dag för Uniflex. Alltid så enformigt och icke utvecklande jobb där. Ska bli skönt att slippa det sen när man är färdig.

Men man har kommit en bit med motionerandet, har sprungit 2 gånger denna veckan och ska ut ikväll med, tänkte klara 2 km idag, min kondition har inte varit den bästa, men dags att man får tillbaka sin form. Målet är nog att klara 5km till slut, men bara att man har börjat känns, mycket piggare och man orkar mer. Nästa vecka ska jag börja styrketräna med.

Blir en hård helg med mycket plugg med, så tråkigt men dags att ta itu med det ordentligt nu.

Här kommer mer naturskönt! En promenad som var väldigt avslappnande. Tog dock 6 timmar men värt varenda minut. Kebnekaise i bakgrunden.

image2
So long tills nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kämpa på med springandet. Helt rätt att man blirpiggare. Jag borde göra detsamma.

2008-03-14 @ 10:04:59
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Emma

Duktig som springer, önskar jag oxå kunde göra det :) Kram

2008-03-14 @ 18:53:41
URL: http://princessbetty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0