Datorer

Datorer är egentligen enkla att förstå sig på, även om dem ibland kan spåra ut helt.
Min hembyggda dator har strulat väldigt länge men nu har jag fått iordning på den och den har varit perfekt i ett par månader. Men så häromdagen så fick jag ingen bild på skärmen så efter lite felsökning har jag kommit fram till att det är dags att bege sig till MediaMarkt idag och köpa en ny kabel till skärmen. Får se hur det går.

Har idag även skruvat ihop min nygamla cykel, den höll ihop i ungefär en vecka innan skruvarna trillade av. Kanske lite för mycket rost, vem vet. Men fick i alla fall skruvarna gratis av en cykelhandlare, väldigt trevlig kille.

Får se om man orkar plugga idag, är så "***lar" trött på att plugga, hade gjort vad som helst för ett jobb istället, fast bara att kämpa på. Vet ju att ni är fler därute i vänskapskretsen som känner samma sak.

Ne nu ska jag belöna min hjärna med MediaMarkt, synd att man inte har pengar dock.

Ha en bra dag därute!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet hur det känns att inte hitta motivationen till att plugga.

2008-03-03 @ 16:08:19
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0