Snart 1 vecka gått

Snart har en vecka gått, trivs fortfarande men känner för helg nu. Jag är ju inte van vid hårt arbete vid kaffekoppen.
Idag skulle man cykla till jobbet, snacka om att jag kom lite försent. Fick ju ta mod till mig att cykla i vädret nedan.
hmmJapp, ni ser rätt. Jag hade snö i ansiktet hela vägen till jobb. Skitkul!!

Nåja blev inte deppad för det, var bara att acceptera.

Har haft ett par bra dagar, igår körde man förbi dels där dödsolyckan samt ett annat ställe där det rasat massor, en kille hade precis lämnat stället när det small. Tror man ska ha rejäl otur att det ska just hända en, men klart man funderar lite.

Nästa vecka ska jag köra själv igen. Ska bli kul, kan man ta kaffet när man själv är sugen!

Imorgon ska jag sätta mig ner med Kari och diskutera vilka prover jag ska ta till mitt examensarbete. Desto fortare jag kan sätta igång desto bättre. Har fått lite mer förklarat för mig vad arbetet handlar om helt plötsligt känns det som att man gör något meningsfullt. Motivationen steg väldigt mycket efter det. Kan tyvärr inte berätta vad.

Jag frågade ju om snögubbar i förra inlägget, kunde dock inte få kort på seriestripen från jobbet där man kunde se hur alla snögubbarna bajsade fram mjukglassar, så nu vet ni vad dem gör när det inte är vinter.

Tack Sverige för att ni förgyllde tisdagen! Och hoppas att Spanien inte är för bra motstånd! Ser fram emot nästa match. Hur det än går så har landslaget imponerat på mig.

Ne snart dags att lägga sig så man orkar morgondagen. Tack och hej från en som faktiskt saknar solen!



Kommentarer
Postat av: Emma

haha bajsar mjukglass :D haha den var bra..

2008-06-12 @ 21:05:22
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Katta

Haha den har ja hört innan....=P

2008-06-12 @ 23:41:05
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vilket hemlighetsmakeri ni har på den anläggningen då.

2008-06-13 @ 16:55:15
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Anna

SNÖ! NU!?! Oj oj oj, du verkar ju trivas ändå :) Kram

2008-06-13 @ 20:07:56
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0