Midsommar slut

Midsommar är nu slut och imorgon börjar jobbet igen. Ska bli rätt skönt. På midsommarafton lagade jag lite käk och drack folköl. Finns vissa folköl som aldrig borde gjorts. Hittade Kilkenny som folköl, smakade definitivt inte Kilkenny. Det smakade mest blask och det är rätt dåligt för en lite mörkare öl. Nåja ska inte klaga, får gå till systemet i veckan och fylla på förråden. Måste ha en whiskey med så man somnar gott om kvällarna!

Har ni något förslag på en god whiskey?

På tisdag kommer Emma hit, ska bli underbart. Får se vad vi gör på kvällarna inget planerat än. Men på torsdag till lördag är det Kirunafestivalen som vi ska gå på. Blir nog en Suovasrulle eller två, vem vet. Några artister jag tänkte se är Mustasch och The Hellacopters. Får ju inte missa dem sistnämnda när dem nu ska upphöra som band.

Ne nu ska jag se klart på fotbollen, undra om denna med ska gå till förlängning.

Ha en underbar kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Min pappa o Danne brukar dricka whiskeyn Famous Grouse.

2008-06-22 @ 21:18:04
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Jack Daniels. Tömde min flaska i lördags. Lite hjälp fick jag dock. Är lite avundsjuk på Hellacopters och Mustasch.

2008-06-23 @ 09:55:01
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Emma

Nu är jag här och längtar tills du kommer hem från jobbet :) puss

2008-06-25 @ 10:33:34
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0