Hoppas solen tittar fram

Kan ju lugnt påstå att vädret igår inte var så kul, hoppas det blir lite bättre idag. Hade varit kul om man kunde sitta på balkongen och dricka kaffe idag, i pauserna när man inte räknar matte vill säga. Börjar närma sig omtentan så det behövs. Idag kommer Bosse och vi ska plugga tillsammans, brukar vara lättare om man har två hjärnor.

Igår var det champions league, hejade på Arsenal vilket inte gick så bra. Men får skylla allt på domaren, det var ju inte straff där. Säga om man vill om Liverpool, deras försvar är bra men jag tycker bättre om offensiv  fotboll, vilket dem inte spelar. Arsenals passningspel är nog ett av de bästa som finns, underbart att se på.

Fick igår ett brev från kartörerna i Kiruna, ett vykort på norrskenet, ett tidningsurklipp om att Kiruna fotbollslag har kris, kanske en pik för att jag ska ta med mig fotbollsskorna. Ska bli kul att träffa dem igen, roliga människor att arbeta med. Kent har tom gjort ett kaffepanneunderlägg åt mig. Det är antagligen skitsnyggt.

Ne dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vädret var kanske inte trevligt men jag gick både till skolan och hem igår. Blev lite blöt men trevligt var det.

2008-04-09 @ 09:51:06
URL: http://deadlyghostwire.webblogg.se
Postat av: Emma

Jo du var lite arg på fotbollsmatchen ;) hehe tänkte att det var bäst att hålla tyst :D

2008-04-12 @ 16:59:33
URL: http://princessbetty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0