Ett fräscht inlägg

Sitter nu och försöker tänka ihop lite frågeställningar och annat till mitt examensarbete, till det har jag en kopp kaffe och mitt huvud. Dock är hjärnan lite seg fortfarande, hoppas den kommer upp med lite fräscha ideer innan eftermiddagen. Om det finns intresse att läsa det jag kommit fram till fråga på msn ikväll så ska jag se vad som kan fixas.

Tentan i måndags gick inte alls bra då jag inte ens gick på den, kände att jag inte hade mycket att hämta där så får bli en omtenta den 19 april istället, bara att börja råplugga nu. Kommer sätta mig med matten i eftermiddag eller kväll så finns det någon därute som är expert på integraler, hör av er.

Utöver lite för lite motivation till matten så mår jag super, blev inte lurad igår. Kanske händer nästa år, vem vet. Vet att desto fler blev lurade. Finns ju en risk att folk inte kommer tro på Emma i fortsättningen, men kul var det.

Hoppas att det blir fint väder idag och att man kan sitta en stund på balkongen och plugga. Att våren börjat komma är ju ett litet bidrag till motivationen. Nedan lite humor till er som behöver skratta lite, är kanske därför min matte är så svår, elefanter spökar.

image4




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blev grundlurad av Emma... :) Lycka till med examensfunderandet. Kram

2008-04-02 @ 09:59:05
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Daniel

Har ingen aning om vad integraler är för något så ingen hjälp här tyvärr.

2008-04-04 @ 15:40:40
URL: http://deadlyghostwire.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0